fredag den 27. januar 2012

Random stuff ..

Hej allesammen!
Som nogle af jer nok har lagt mærke til, har jeg ændret mit indlæg om livet. Det har jeg gjort, fordi folk blev bekymrede, selvom jeg sagde, de ikke skulle blive det. Det blev jeg sådan lidt træt af, så jeg slettede noget af teksten. I dag snakkede jeg med min lærer om det, og jeg prøvede at forklare, at jeg altså har det HELT FINT. Det er lang tid siden, men jeg tænker selvfølgelig stadig på de tanker, jeg har haft i hovedet. I dag blev jeg inviteret til dåb for min niece (yay!^^), så nu sidder jeg og kigger på frisurer på YouTube, selvom det er lidt svært at finde noget til kort hår. Men jeg håber ikke, I har kriser eller problemer med sådan noget alvorligt noget :P Ej, fair nok, hvis I har. Er der nogen idéer til korthårsfrisurer? Ikke sådan helt kort, men næsten skulderlangt? Hvis der er, må de da gerne komme :D
Stay beautiful!
xoxo Xtina97

Ingen kommentarer:

Send en kommentar